اطلاعیه آزمون فوق ممتاز پایان دوره ای1399

متقاضیان محترم شرکت در آزمون «فوق ممتاز» پایاندوره ای1399 می توانند جهت ثبت نام در آزمون، از شنبه مورخ 1399/5/4 لغایت چهارشنبه مورخ  1399/5/8 ازساعت 9 صبح لغایت 19 به دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان استان البرز واقع در میدان توحید، بلوار بلال، روبروی شهرداری مرکزی، فرهنگسرای خط و تذهیب، تلفن: 32201020 / 32201030 مراجعه نمایند.

مدارک لازم :

 اطلاعیه آزمون فوق ممتاز  

اطلاعیه آزمون فوق ممتاز

1) فتوکپی شناسنامه 2) فتوکپی کارت ملی 3) عکس  4*3 دو قطعه  4) هزینه ثبت نام هنرجویان حضوری برای هر قالب مبلغ 000/060/1 ريال و در هر قالب متفرقه 000/000/3 ريال.
✅ شرکت کنندگان متفرقه که رسماً در کلاس های انجمن ثبت نام نکرده و زیر نظر اساتیدِ مورد تائید شورای محترم ارزشیابی هنری به مدت دو سال (حداقل 26 جلسه) تعلیم دیده اند، با معرفی نامۀ کتبیِ استاد مربوطه می توانند به صورت متفرقه در این آزمون شرکت نمایند.
✅  هنرجویان فوق ممتازِ حضوری جهت شرکت در آزمون می بایست، کلاس های مربوطه را به مدت دو سال با حداکثر چهار جلسه غیبت مجاز یعنی 26 جلسه سپری نموده، تا به عنوان هنرجوی حضوری برای ثبت نام در آزمون مجاز باشند.
✅ آن دسته از هنرجویانی که قبلاً در آزمون فوق ممتاز شرکت نموده و مردود شده اند و متقاضیِ آزمون جدید می باشند می توانند به صورت متفرقه در آزمون شرکت نمایند.

✅ تهیۀ کاغذِ آزمون، به عهدۀ شرکت کنندگان عزیز می باشد و می بایست کاغذ دلخواه خود را به رنگ سفید یا کرم روشن در اندازه های مناسب (کتیبه حداکثر 70 * 50 سانتی متر و بقیه قالب ها حداکثر کاغذ A3) تهیه و مورد استفاده قرار دهند، مشروط بر اینکه کاغذ، فاقد هرگونه تذهیب و طرح ابروباد و غیره باشد.

✅ ضروری است صرفاً از مرکب مشکی جهت تحریر سوال امتحان استفاده شود.                                                                                                                                                                                            با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما عزیزان.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *